the earth's pharmacy
KLANTENSERVICE

Bedrijfsgegevens

Griffeweg 68
9723 DR Groningen

Tel: 1234567

info@theearthspharmacy.nl

tenservice@theearthspharmacy.nl

IBAN Rekeningnummer  :  NL97 INGB 0398 3795 05

KvK-nummer : 87222914 

BTW-nummer :  NL004377563B11

Klik hier voor onze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden

Retour

Wij doen er alles aan om je bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Als je toch af wilt zien van je aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Deze periode gaat in op de dag nadat het pakket door jou of namens jou in ontvangst is genomen. Voor een retourzending kunt je gebruik maken van onze retourprocedure.

Heb je een verkeerd product besteld? Maak dan gebruik van onze retourprocedure.

Controleer na ontvangst altijd of je zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd product geleverd zijn of een product ontbreken, dan kun je dit melden bij onze klantenservice. We zullen onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

Als je een kapot product hebt ontvangen, maak dan gebruik maken van onze garantieprocedure.

Indien je een klacht hebt, dan kun je gebruikmaken van onze klachtenprocedure.

Garantievoorwaarden

the Earth’s Pharmacy biedt producten aan die aan de allerhoogste kwaliteitseisen voldoen. Ieder product heeft standaard wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten én dat het product de eigenschappen bezit die voor normaal gebruik daarvan nodig zijn.

Het is vervelend als een product niet of niet naar behoren functioneert. Raadpleeg altijd de gebruiksaanwijzing voor eventuele probleemoplossingen. Indien een product (direct na ontvangst) niet goed functioneert of defect is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan naar een oplossing. We adviseren je ook graag als je een vergelijkbaar product ergens anders hebt aangeschaft.

  • Mocht je het product alsnog terug willen sturen, laat onze klantenservice dat dan weten.
  • Als consument draag je het risico voor de retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij je vervoerder.
  • Verpak het garantieartikel deugdelijk als je het verstuurt.
  • In de garantiezending dient je tevens een formulier toe te voegen met daarop duidelijk je adresgegevens, telefoonnummer en de omschrijving van het probleem.
  • Voeg ook een kopie van je aankoopbewijs toe.
  • De exacte situaties waarin garantie geldt, en uitsluitingen hierop, vind je onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.

klacht

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk je klacht aan ons kenbaar te maken. Je ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

  • Je kunt je klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken: Neem eerst contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice zal je klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  • Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur je klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. Backoffice . Wij zullen je klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, je een andere oplossing proberen te bieden.
  • Als je klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kun je je klacht voorleggen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie  via hun website.
  • Mochten wij er in onderling overleg echt niet uitkomen, dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is in onze historie nog nooit voorgekomen, maar voor de volledigheid vermelden wij deze mogelijk toch. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
  • Tevens kun je, indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.

betaalmogelijkheden

Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk je
bestelling bij the Earth’s Pharmacy afrekenen.

Je rekent af in je vertrouwde internet
betaalomgeving (die je eigen bank beveiligt).

Als internetbankierder kunt je direct gebruik
maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor
hoeft aan te melden. iDEAL wordt ondersteund
door:

 

Met PayPal betaalt je je bestelling snel, gemakkelijk en
veilig online. PayPal ondersteunt diverse
betaalmethoden, waaronder creditcards en
bankrekeningen.

PayPal is een betaalmethode die per transactie extra
kosten in rekening brengt, daarom berekenen wij 2,6%
transactiekosten.

.

Je kunt het totaalbedrag ook eerst zelf overmaken op
onze rekening. Ons bankrekeningnummer kun je
vinden in de bevestigings-e-mail die je ontvangt na het
afronden van de bestelling.

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, versturen wij
je bestelling zo snel mogelijk.

Met een Creditcard betaling kun je veilig en
gemakkelijk je bestelling bij the Earth’s
Pharmacy afrekenen. Je rekent af in je
vertrouwde internet betaalomgeving (die je
eigen creditcard maatschappij beveiligt).

Creditcard maatschappijen brengen per
transactie extra kosten in rekening, daarom
berekenen wij 2,6%  transactiekosten.

Tot een orderbedrag van € 50,-  kun je de
bestelling na ontvangst betalen. Wij voeren
een controle uit ter goedkeuring voor deze
betaalmethode (sommige artikelen
uitgesloten). Hogere bedragen zijn op
aanvraag.

Je betaalt dus niet vooruit, maar pas wanneer
je de bestelling hebt ontvangen. Wanneer je
internetbankieren gebruikt, kun je ook de
optie “iDEAL” gebruiken.

Bestellen

  1. Kies eerst de hoofdcategorie.
  2. Kies de subcategorie(ën).
  3. Kies het aantal van het gewenste product en klik
    op “bestellen”. Het product wordt nu
    toegevoegd aan het winkelwagentje
    rechtsboven.
  4. Herhaal deze stappen totdat je bent
    uitgewinkeld.

Controleer altijd de bestelling en je gegevens
zorgvuldig voordat je de bestelling afrondt. Indien
we de order al hebben verwerkt, kunnen we de
bestelling niet meer wijzigingen. Daarom adviseren
we wijzigingen zo spoedig mogelijk per mail op
klantenservice@theearthspharmacy.nl.

Als je een bestelling wenst te annuleren, is dit alleen mogelijk
als we de order nog niet verwerkt hebben.

Wij adviseren zo spoedig mogelijk te annuleren per mail op
klantenservice@theearthspharmacy.nl.

Als de bestelling al is verwerkt, kun je na ontvangst het pakket
weer retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor jouw
rekening.

Momenteel is het bij hoge uitzondering mogelijk
om bij ons je bestellingen af te halen.  mail
klantenservice@theearthspharmacy.nl voor de
mogelijkheden.

Winkelwagen
nl_NLNederlands